Buffoon
S1, E2: Guillermo, Pilar's secretary, lets her know that her best friend Camino might have compromising materials on her. The princess is incredulous because Camino and her have been friends since they were little. And so Pilar chooses to ignore his secretary's advice and invites her bestie to her first ceremony as head of the Royal Household. However, Guillermo has an ace up his sleeve.