Bugs
S7 E9: With his back against the wall, Ray turns to Judge Scholl to clear his name with Detective Perry. Daryll is pushed to the edge by the Sullivan family while Mickey continues to chase Jim’s money. Smitty tries to justify his betrayal to Bridget, and Terry makes an unexpected friend at physical therapy.