Building the Future
S1, E6: The human race has moved from bone huts to skyscrapers. Today, we are seemingly everywhere … everywhere we want to be. Our walls and structures dominate the landscape. They don’t just protect us, they define us. They represent our dream of the modern world. “Shelter” is the story of how we shaped the world around us, and how that world shaped us back.