Building The Team
S1, E2: Nastya and Dr. Lemke begin to develop their team, searching for the right candidates to join. Their first candidate, Oskana, is an IT specialist. However, while Dr. Lemke advocates for her, Nastya finds it uncomfortable to hire a prior criminal into the team. Dr. Lemke tries to put his family life back together.