Bullet with My Name On It
S6, E15: In his first year on the force, rookie patrol officer Joe Kenda quickly learns the ropes. But when he tries to singlehandedly stop a brawling mob, he finds himself facing down gunfire. Can Kenda help detectives catch the man who nearly killed him?