Bullets
시즌 1, 에피소드 2: A former prison warden enlists the help of Walter to find a bullet that could prove the innocence of a death row inmate (guest star Mitch Pileggi) just days before his execution. Meanwhile, FBI psychologist – and Jeffersonian team member – Dr. Lance Sweets (guest star John Francis Daley) evaluates Walter’s competency to consult on federal cases. In the process, Sweets begins to understand Walter’s intangible gift and motivation to find the unfindable. Also, Willa attends a beach party and gets herself into trouble.