Bullock Returns to the Camp
S1, E7: After tracking down a murderer, Bullock returns to Deadwood a changed man--and a marked one--while Utter must pay final respects to a fallen friend. Dority and Stubbs both take special interest when teenagers Miles and Flora Anderson arrive in camp in search of their father, each finding work at a rival saloon; Calamity Jane earns her moniker in the Pest Tent; Swearengen sees through Trixie's latest subterfuge; and Alma remains cold on Farnum's inappropriately advanced bid on her claim.