I'm a Monster Bunyip
S1, E5: Sneaking out from behind a tree, we meet Bunyip, a very shy vegetarian monster. Hailing from Australia, this abnormal looking creature likes to hang out around rivers and pools. He also has the unique method of hugging his predators when attacked.