시즌 1, 에피소드 10: After a member of the President's staff is murdered, Ellen urges Duncan to back out of the assassination plot, while other members of the President's staff take matters into their own hands. Meanwhile, after scouring medical records, Ellen finds someone who might be a viable bone marrow donor for Duncan's wife, Nina.