Burlesque Bride
S1, E9: Despite her family's plea, Aisha insists on wearing a vivid red gown to match her Burlesque theme. Her future sister-in-law has offered up her own designer gown to be dyed. Sam and Kelly have their work cut out for themselves and big surprises are ahead!