S11, E6: A top police detective, Jake Kearsey, is found dead in an apartment building. This high profile case has top city officials pressuring Van Buren (S. Epatha Merkerson) to solve it. Briscoe (Jerry Orbach) and Green (Jesse L. Martin) talk to Kearsey's partner, Ronnie Blair (Michael William Connors), who says the reason they weren't together at the time of the shooting is because one of them had to be in court...