Burn Out
S7, E6: When two young boys are reported missing, a known neighborhood sex offender is the primary suspect. In an attempt to extract his confession, Grissom asks for the pedophile's help in catching the boys' abductor. However, as the case unfolds, the crime turns out to be much more complicated than Grissom or the rest of the CSI team ever expected. (TV-PG)