Burning Down the House
S2, E15: When a warehouse fire kills a man, Jane and Maura must investigate whether it was arson or an accident. But the investigation hits a snag when a hit-and-run leaves someone in the hospital. FBI Agent Gabriel Dean (recurring guest star BILLY BURKE – The Twilight Saga) hopes to rekindle his relationship with Jane. Recurring guest star JACQUELINE BISSETT appears as Maura's mother, Constance Isles.