Burning Man
시즌 1, 에피소드 6: Jansen and Siebert begin to believe that Lucas is telling the truth, and widen their investigation. Marc frees Lukas so that he can continue his search for the code, and puts in motion a dangerous plan to buy more time and hide his tracks. Lukas races the clock to find answers and save his family.