Burnout
S1, E7: Its quite a welcome party when Pete (Eddie McClintock) and Myka (Joanne Kelly) arrive in St. Louis. Officers, detectives, medics and six body bags fill the police station - now a giant crime-scene. Captain Powell (Al Sapienza) seems to think it was an accident - simply an underground gas main that ruptured and ignited, burning the bodies of suspects waiting to be processed beyond recognition, yet somehow leaving the walls barely scorched...strange. While in the basement investigating the site of the explosion, Petes vibe tells him something else happened. What they find is the mummified remains of a man - his wrist shackled, a Secret Service metal star and a cracked Tesla in his waistband. Theyve found a long-dead Warehouse agent!