Burnt Out
S1, E3: Three strangers attempt to live in the Arctic provided with the body of one dead animal as their only source of supplies. Living as their ancestors once did with no tools, Anne, Phil, and Shane struggle to make fire, preserve meat, and protect themselves against hungry predators. As they continue on and their differing survival styles clash, tensions rise. When a fire destroys a vital resource, they must adapt or face starvation.