S1, E3: Rebecca offers to take care of the baby that Coralie was supposed to take care of, because Coralie has lost her cell phone and must find it. But in reality, it was a ruse of Rebecca and Ernest to prove to Coralie that Rebecca is old enough to go to the movies with her big sister.