Bush Pilot
S1, E3: Tim Kennedy heads to Alaska to train for the deadly job of a Bush Pilot. In order to prove he has what it takes to survive a job in one of the coldest environments, he'll have to escape the "Helicopter Dunker" and risk hypothermia in freezing waters.