Buster's Ruff Day / Lumpy's Pet Project
S1, E8: Buster's Ruff Day: When the Super Sleuths are sure Buster's barking means something, they try to teach him to speak. Lumpy's Pet Project: Lumpy needs help caring for a pet fish when treating it like a pet dog doesn't work.