Busting At The SEMA
S1, E8: Last year the Dieselsellerz put their insane builds on the map when they debuted their legendary MegaRam at the SEMA trade show in Vegas. With less than two weeks to go, it's all hands on deck to finish a 6-wheel drive F550 in time for the big show.