But You Don't Do That Anymore
S5, E10: While looking to use Michael Hewes’ custody hearing to bring down Patty, Ellen is double crossed by a key witness in the McClaren trial. Meanwhile, Chris tries to protect the source that exposed the military’s redeployment of mentally ill soldiers.