Butei Charter Article 1
S1, E5: Aboard a quickly descending jetliner, Kinji corners the Butei killer, who makes an explosive escape—but not before inviting him to a secret organization. As Kinji and Aria try to land the plane safely, they get some unexpected help—and interference.