Butt Sweat and Fears
시즌 14, 에피소드 13: Tina is determined to get some upper butt action at Chelsea’s party, but in her attempts to dry off her nervous butt sweat, her skirt ends up stuck in the dryer. Meanwhile, Teddy tries to get in on the family’s competition of building objects from the basement trash.