Butterfly Pavillion
S1, E3: Alex gets mad at Eddie for making work decisions without him. Meanwhile, Rooni thinks chaperoning Soraya's field trip will be easy but it inadvertently goes awry when she gets distracted by work; and Ben takes up guitar playing and is determined to get his dad to let him score music for the podcast.