By Accident
S1, E14: Adrianna comes to terms with her decision about her baby and leans on Naomi and Kelly for support while also revealing the baby's daddy. Ethan helps Annie rehearse her lines to prepare to audition for the new school play and both are taken back when they learn that Ty is also auditioning.