By Rollercoaster to Upsan Downs/The Speedy Arkansas Traveller
S1, E6: The wacky racers travel by roller coaster to Upsan Downs when Dick Dastardly diverts them into a closed amusement park for a spin on some of the rides. Then, Dastardly diverts the Surplus Special onto the site of an army war games.