Bylaw
S1, E6: The colony falls victim to its first murder, and Jim and Taylor must find the perpetrator. Also, Skye helps Josh find a way to get Kira, his girlfriend from 2149, to the past, while Elisabeth and Zoe race to help an unborn Ankylosaurus survive.