Byte Club
S1, E8: Mariana forms a women-in-tech "fight club" to come up with ways to deal with sexism in their workplace. Callie and Rebecca bond over past traumas, but still don't see eye-to-eye. Jesus comes to town and ends up getting a lucky break.