Cabin Fever
Сезон 1, серия 5: When Tammy Blawat lucks into an amazing cabin on the outskirts of Wasilla, she's over the moon. But after she begins experiencing disfiguring foot pain, scratches and bites from an invisible entity, Tammy turns to paranormal investigators.