Cabin Fever
S12, E15: The NCIS team suspects Gibbs' arch-nemesis is behind an explosion at a summit for global terror event, but Gibbs elects to sit out the investigation in order to help a grief-stricken Fornell, whose life is on the verge of imploding following his wife's murder.