S6, E8: After acquiring an RV, Nancy lets Andy navigate the road and he leads them to Pioneer Town, a former western movie set now turned off-the-grid scab city. While Nancy attempts to get the lay of the land, she instructs the family to set up a mobile hash making shop inside the RV. Andy and Silas work on getting laundry machines while Doug and Shane try to obtain water.