Sed de Venganza Caiga quien caiga
S1, E3: After Ana's confession, Manuela confronts Fernanda, who reveals the truth and murders the nanny, as she did her stepfather. Francisco and Fermín meet again, and he tells her everything that has happened in the last 10 years. When visiting his grandmother, she is found dead, and Fermín suspects that something strange has happened. Meanwhile, Roberto organizes his wedding, but Elisa hesitates, thinking of Francisco. Fernanda, Roberto, and Gabriel's lover manipulate the company, getting them to buy contraband sand for the Del Pino Corporation, overcoming Elisa's distrust.