Cake, Dance, & Solid Gold Pants
S1, E1: Timmy Turner is excited to gift his cousin Vivian with his Fairy Godparents on her first day living in Dimmsdale. However, when her new stepbrother Roy accidentally witnesses the transfer, Viv and Roy are forced to share Cosmo and Wanda.