Cake-tastrophe!
S1, E10: When a hungry Crusher accidentally turns the baker truck's baker bots to messy mode, they sprout wheels and drive away! It's up to AJ and Blaze to track down all the rampaging robots before Axle City is blanketed in baked goods.