Cake Walk
S2, E13: Toss your saltshakers aside because tonight, Man vs. Child is diving into the sweet world of baking! She may not be a pastry chef, but Executive Chef Bev Lazo is bringing her years of experience to out "whip" the competition. LA's premiere chocolatier, Master Chef Valerie Gordon judges the final round.