Cakes on a Plane
S2, E10: Ponts' old skate crew arrives to build a skate park for local kids on Unk's newly paved roads. Ariel takes to the skies in a new plane with dangerous results and lead Pilot Erik Snuggerud battles heavy turbulence with a very special delivery.