Calamitous Song of Jushiki and Swords
Сезон 1, серия 1: Gayus and Gigina are two Jushikiists struggling to make ends meet amidst cuts to their pay and Gigina’s spending. They learn of a string of murders, where the victims are always Jushikiists.