Сезон 6, серия 12: The TAC team gets a rare glimpse into Bull's personal life when his estranged brother of 13 years, Jacob Bull (Patrick Mulvey), unexpectedly arrives in New York. Also, TAC represents a financial investor accused by the FBI of running a Ponzi scheme with his father to defraud their clients of millions of dollars.