California Dreams
S1, E2: As Phil Spector’s success grew, so did his paranoia. He became increasingly erratic, controlling and volatile, hindering his career. Meanwhile, Lana Clarkson’s star rose. After making a startling discovery in Spector’s castle, detectives become convinced Clarkson’s death was a homicide.