Call It Paradise
시즌 3, 에피소드 14: Mills (Charlie Barnett) and Brett (Kara Kilmer) race to recover a missing teenager and are left stranded in the unforgiving elements, while the rest of Firehouse 51 babysits an abandoned newborn. Meanwhile, Lt. Severide (Taylor Kinney) receives an interesting job proposal and Chief Boden (Eamonn Walker) finds himself at odds with his father (guest star Richard Roundtree) over his treatment and the planning of a big party in his honor.