Call Me Pig Papa
S1, E6: Dap blows up an anthill at the ranch with dynamite, forcing Pigman to pull him off the ranch and put him somewhere he won't cause trouble. Wes forgets an important occasion with Susan and enlists the help of Snag to make things right.