Сезон 3, серия 3: Determined to speak with Sara, Michael enlists T-Bag's help to get to the only phone in Sona: Lechero's; Lincoln attempts a daring rescue; Whistler comes clean to Michael, just as Mahone is tempted to fall back on a dirty habit; and Bellick makes an enemy while attempting to get back on his feet.