Callout Fallout
S2, E1: When the frame on Heavy D's "quick flip" is unsalvageable, he decides to turn it into the ultimate mud truck. Chavis gets more than he bargained for when he's invited to bring his custom race truck to the Call Out Challenge truck competition.