Calvin Comes to Stay
T4, E22: Calvin, Vanessa's gregarious father, has an argument with his wife, Jasmine, gets kicked out of the house and moves in with the Kyles, against their wishes. When he starts eating everything in sight and keeps everyone awake with his loud snoring, a frustrated Michael comes up with a clever plan to get Calvin back home.