Camaro Cash-In
시즌 1, 에피소드 1: Charles and Trey stumble across a 1970 Z28 Chevrolet Camaro deep in the bayou in major need of restoration. If Charles can authenticate and fix this once sought after machine, he could be looking at a lot of money. After gaining a new member to the team who is looking to prove himself, Charles is at a race against the clock to take this piece of junk and turn it into a classic worth selling at the auction.