Camdenites - Part 1
Сезон 3, серия 21: Earl is still questioning karma bringing Billie into his life. With the troubles in their marriage escalating, Earl turns to friends for advice. He realizes the best advice he gets is to follow his dad's example, which was to just work late and spend less time with your wife. In Earl's world, working late meant spending a lot more time devoted to the list. For a while it seemed to really work, but Billie grew very annoyed and forced Earl to choose between the list and her. What will Earl pick? Will karma lead him to the right decision?