Camera Obscura
시즌 1, 에피소드 4: When Nancy’s grandmother dies, Molloy is introduced to Blennerhasset’s difficult family during their memorial photography session. After a meeting with Henry’s eccentric friends, Molloy brings Blennerhasset and Nancy to a séance to capture a photograph of a ghost.