Camera Wheelbarrow Tiger Pillow
S1, E2: As Jo and Chris try to identify the sinister forces coming after Piper, a mysterious man hinders their search and brings danger too close to home; Abby works with Piper to trigger her lost memory; Jo makes a deal with Benny to secure Piper's safety.