Camp Fire'd
S1, E3: It's Camp Getaway's LGBTQ weekend, and Glen does everything in his power to give camp a true sense of Pride. Gavin, a new social coordinator, joins the team and Nile wonders if he's getting replaced. Adam's mixed signals result in a confusing love triangle, and David reaches his limit with Adam's nonchalant careless attitude.