Camp Refoogee
S2, E1: Stan's determined to send a reluctant Steve to summer camp. The only one he finds is in Africa, and it's a refugee camp. Back in Langley Falls, Francine and Roger pretend to be a married couple at events around town, but they can't agree on their backstory.